17.01.2014

Toti au ramas uimiti ..

"Toti au ramas uimiti; il preamareau pe Dumnezeu si spuneau:
Asa ceva n-am mai vazut niciodata!".
(Mc 2,12)

Au vazut un paralitic, incapabil de a se misca,
l-au vazut ridicandu-se si mergand.
Si au vazut si faptul ca Isus pronunta cuvinte noi:
"Pacatele tale sunt iertate".
Eu cunosc aceste cuvinte care mi-au fost adresate si mie 
cu autoritatea lui Isus. Tocmai aceste cuvinte m-au repus pe picoare,
mi-au dat bucuria si vointa de a-i sluji pe frati!

Prin aceasta am inteles ca Dumnezeu este un tata iertator,
care ne iubeste peste limitele intelegerii noastre.
Iti multumesc Doamne pentru iubirea ce mi-o oferi 
in fiecare zi, in fiecare moment al vieti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nu sunt moderate ...deci din suflet te rog: ...RESPECT.! ..pentru noi toti. Iti multumesc.! <3