01.12.2013

Rorate ..


Cum coboara roua pe pamant, la fel sa vina Domnul sfant!

  Indura-te Doamne, si nu-ti mai aminti de faradelegile noastre!
Iata, cetatea sfanta e pustie; Sionul a ajuns prada dusmanilor;
trist este Ierusalimul, lacasul sfintilor tai si al slavei tale,
unde te-au proslavit parintii nostri.

Cum coboara roua pe pamant, la fel sa vina Domnul sfant!

  Am gresit cu totii si sufletul ni l-am pangarit, am cazut ca 
frunza copacilor; faradelegile noastre ca vantul ne-au spulberat;
iar Tu, Doamne, ti-ai ascuns fata de la noi si ne-ai lasat prada
rautatii noastre.

Cum coboara roua pe pamant, la fel sa vina Domnul sfant!

  Priveste, Doamne, la mahnirea poporului tau si trimite-l pe
Cel fagaduit! Dani-l pe Mielul stapanitor al pamantului, 
indrapta-l spre lacasul noroadelor tale, ca sa indeparteze
lantul robiei noastre!

Cum coboara roua pe pamant, la fel sa vina Domnul sfant!

  Ai incredere, fii mangaiat, poporul meu, caci e aproape 
mantuirea ta! Pentru ce te-a mistuit tristetea si te-a coplesit
durerea? 
Eu te voi mantui, fii fara teama; caci Eu sunt Domnul Dumnezeul
tau, Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau.

Cum coboara roua pe pamant, la fel sa vina Domnul Sfant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nu sunt moderate ...deci din suflet te rog: ...RESPECT.! ..pentru noi toti. Iti multumesc.! <3